मनोरन्जन समाचार, सेलिब्रेटीहरू, सेलिब्रेट समाचारहरू, र प्रसिद्ध गफहरूका लागि तपाईंको स्रोत। ताजा फेसन, फोटोहरू, चलचित्रहरू र टिभी कार्यक्रमहरू जाँच गर्नुहोस्!

   ©2024 Joy Nepal All rights reserved. | Designed & Developed by : Appharu.com

रङ्गमञ्च हुँदै फिल्ममा

रङ्गमञ्च हुँदै फिल्ममा सन्दीपको पदार्पण, भन्छन्, ‘अग्रजले हिँडेकै बाटोमा पाइला राखेको छु’ 

दयाहाङ राई स्टार हुन् भनेर थाहा पाउँदा आफैलाई लाज लाग्यो

काठमाडौँ– रङ्गमञ्चको दुनियाँमा रङ्गकर्मीका रुपमा परिचित थिए, सन्दीप श्रेष्ठ । झण्डै एक दशकमा  रङ्गमञ्च उनका लागि घरभन्दा प्रिय र नजिक बनेको उनलाई पत्तो नै भएन । दर्जनौं नाटकहरुमा कहिले उनी ब्याकस्टेजमा बसेर त्यसैलाई सिंगार्न बसे त कहिले आफैं मञ्चमा पात्रका रुपमा कलाकार भएर उभिए ।

रङ्गमञ्चमा जस्तोसुकै भूमिकामा रहेपनि जे होस्, उनले १० वर्ष खुसी भएर बिताए । यो अवधिमा नाटकका अनेकन पात्रहरुमा बाँचेर उनले समाज मात्र होइन, आफैंलाई पनि नियाले । रङ्गमञ्चको संसारमा रमाइरहेका उनै सन्दीपले फिल्म ‘फिरफिरे फिरिरी’मार्फत सिने फाँटमा पाइला राखेका छन् ।

फिल्ममा कलाकारहरु मनोज अधिकारी, भावना उप्रेती, रविना केसी, पिटर प्रिन्ससँगै लिडिङ रोलमा उनको समेत भूमिका रहेको छ । माघ ४ गते प्रदर्शन मिति तय गरिएको फिल्मको पटकथा लेखनमा फिल्मका निर्देशक नवीन भट्टसँगै सन्दीप पनि छन् ।

डेब्यु फिल्म, त्यसमाथि पटकथा लेखनमा आफ्नो पनि भूमिका रहेकोले सन्दीपको मनमा थोरै डर तर धेरै उत्साह र उत्सुकताहरु भरिएका छन् । भन्छन्, ‘एक्टिङ त मैले नाटकमा पनि गरेकै छु ।

थिएटरमा थोरै हुन्थे भने अहिले लार्जर अडियन्समा जाँदै छु । अलि अलि डर त लाग्छ नै त्यो भन्दा पनि फिल्ममा मेरो एक्टिङ र राइटिङको कामलाई अडियन्सले कसरी लिनुहुन्छ भन्ने कुरा नै मेरो दिमागमा छ ।’

रङ्गमञ्चको १० वर्षको अनुभव र अनुभूतिहरु उनले लेखन र अभिनयमा अभिव्यक्त गरेका छन् । उनकै भनाइमा उनले लेखनमा भन्न नसकेका कतिपय कुरा अभिनयमार्फत फिल्ममा भनेका छन् भने यता छुटिएको पक्ष उनको लेखनमा छ ।

यसर्थमा फिल्म ‘फिरफिरे फिरिरी’ उनका लागि मात्र सिनेमा होइन । यसमा उनको सपना, सङ्घर्ष र जीवनका थुप्रै अनुभूतिहरुमा बगाएका पसिनाहरु समेत मिसिएका छन् ।

आम दर्शक समक्ष यो फिल्म पुग्दा ‘सन्दीप श्रेष्ठ’को काम पुग्छ कि पुग्दैन भन्ने कौतुहलता उनको मनमा छ । यद्यपि सिकेको, देखेको र भोगेकै अनुभवहरुका आधारमा सकेजति काम उनले फिल्ममा गरेको उनी सुनाउँछन् ।

हरर कमेडी जनरामा बनेको फिल्मले हलमा पुगेको दर्शक जमातलाई निराश नपार्ने कुरामा भने उनी ढुक्क छन् ।

आफ्नो डेब्यु फिल्मले आम दर्शकमा तहल्का नै पिट्नुपर्छ या आफू रातारात हिटै हुनुपर्छ भन्ने मान्यता पनि सन्दीपको होइन । रङ्गमञ्चको यात्राबाटै नेपाली सिनेमा क्षेत्रमा दबदबा कायम गरेका दयाहाङ राई, विपिन कार्की, सौगात मल्ल, विजय बराल, नाजिर हुसेन, पशुपति राई जस्ता स्टार कलाकारहरुको मेहनत, सङ्घर्ष र लगावलाई उनले बुझेका छन् ।

अग्रजहरुले हिँडेको र खनेको बाटोमा उनले त भर्खरै पाइला चालेका छन् । उनी भन्छन्, ‘कलाकारितामा मेरो लामो जर्नी अझै बाँकी छ । यो फिल्म मार्फत भएको मेरो डेब्यु रोकिन, मातिन र उफ्रनका लागि होइन । लार्जर अडियन्समा म त भर्खरै पुग्दैछु ।’

हुन त यहाँसम्म आइपुग्न उनले गरेको सङ्घर्ष र कलाप्रतिको लगाव भने कम छैन । रङ्गमञ्च र फिल्मसम्मको यात्रा र त्यसभन्दा अघि उनमा देखिएको कलाप्रतिको झुकाव र जीवनका उतारचढावहरुलाई उनी सरसर्ती सम्झन्छन् ।

बाल्यकाल, घर र उनको कलाप्रतिको सोखलाई सम्झिनुभन्दा अगाडि नै उनले मण्डला थिएटरमा करिब ९ वर्ष अघि मञ्चन भएको नाटक ‘बैतरणी क्याफे’लाई स्मरण गरे । किनकि रञ्चमञ्चमा यो नै उनको डेब्यु नाटक थियो ।

दयाहाङको लेखन तथा निर्देशन रहेको नाटकमा विजयदेखि नाजिर र सिर्जना सुब्बासम्मका कलाकारहरुले अभिनय गरेका थिए ।

कलाकार बन्ने हुटहुटीले एक दशक अघि अभिनय सिक्छु भनेर मण्डला पुगेको स्मरण उनलाई अझै छ । शुरुमै उनले दयाहाङलाई भेटे ।

जतिबेला दयाहाङ अभिनित सुपरहिट फिल्म ‘लुट’ र ‘कबड्डी’ प्रदर्शन भएर फिल्मी क्षेत्रमा उनको नाम स्थापित भइसकेको थियो । तर भयो के भने उनले दयाहाङलाई चिनेकै थिएनन् । मण्डलामा कुराकानी तय भएर चौथो ब्याचको विद्यार्थीको रुपमा भर्ना हुने पक्का भएपछि उनले दयाहाङलाई चिने ।

‘मैले बच्चादेखि नै हिन्दी र अङ्ग्रेजीहरु फिल्म मात्र हेरेँ । त्यही देखेर त्यस्तै बन्छु भन्ने मात्र मेरो दिमागमा बस्यो । नेपाली फिल्म नहेरेको मान्छेले दया दाइलाई के चिन्थ्यो र ? पछि दया (दयाहाङ राई) दाइ स्टार भनेर थाहा पाउँदा पो आफैंलाई लाज लाग्यो,’ उनले हाँस्दै सुनाए ।

मण्डलामा प्रवेश गर्दा उमेरले सानै भएपनि जीवनका ठूल्ठूला भोगाइ र परिस्थितिहरुसँग जुधेर उनी त्यहाँ पुगेका थिए । काठमाडौँमा उभिन्छु भनेर गरेका सम्पूर्ण जमर्कोहरुमा आफैं नै हराउने देखिएपछि उनी आफ्नो अस्तित्व र आफूले गर्न सक्ने कामको खोजीमा मण्डलाको ढोकासम्म पुगेका थिए ।

सन्दीपको जन्म विराटनगरमा भए पनि उनको हुर्काइ काठमाडौँ, नेपालगञ्ज र मामाघर ताप्लेजुङसम्म भयो । परिवार जताजता पुग्छ, आमाले जताजता पुर्‍याइन्, उनको हुकाई त्यतै भयो ।

उनलाई बाल्यकालका चाहना अझै पनि याद छ । उनलाई अरु साथीहरुसँग खेल्न, रमाउन भन्दा फिल्म हेर्न खुब मन लाग्थ्यो । विराटनगरमा आमासँग छ/सात वर्षकै उमेरमा खुब फिल्महरु हेरे । ती फिल्महरु कुन कुन  र कस्ता थिए भन्ने झलक उनको स्मरणमा ठ्याक्कै अहिले छैन ।

आमा मुना श्रेष्ठ पनि पाँचथरमा हुँदा नाटकमा सक्रिय रहेको कुरा उनलाई सुनाउँथिन् । फिल्मको चासो र आमाले भन्ने नाटकका कुराले उनको मनमा कलाप्रति बाल्यकाल देखि नै छाप बस्यो ।

उनको परिवारमा बुवा, काकाहरु पनि बद्री अधिकारी जस्ता कला सर्जकहरुसँग भेटघाट हुन्थ्यो । जतिबेला उनका काका साथी प्रकाशन नामक संस्था चलाउँथे । कलाकर्मीहरुसँग भेटभाट हुँदा बुवाले ‘मेरो छोराले एक्टिङ गर्छ । ‘ल गरेर देखाऊ त’ भन्ने कुराहरु समेत उनको स्मरणमा छ । पछि आफैंले बुझ्दै गएपछि उनले नेपालीभन्दा पनि हिन्दी र अङ्ग्रेजी फिल्महरु हेर्न थाले ।

‘टाइटनिक’ फिल्ममा जहाज डुबेको दृश्यमा फिल्ममा ‘तेत्रो जहाज कसरी डुबेको देखायो, सबै सामानहरु फुटेको, मान्छेहरु दौडेको कसरी भयो’ भन्ने पक्षहरु उनको दिमागमा खेल्थे । फिल्ममा हरेक दृश्यले र त्यसमा आउने क्लाइमेक्सहरुमा उनी आफैंलाई पाउँथे ।

यसरी उनको फिल्म नै सबैभन्दा नजिकको साथी बन्यो र उनी फिल्मको रङ्गीन दुनियामा छिरेका थिए । उनी आफू पनि त्यसरी नै एकदिन फिल्ममा देखिने रङ्गीन सपनामा डुब्थे । स्कूल पढ्दै गर्दा देखेको उनको सपनामा त्यतिबेला नै जीवन जिउनुपर्ने जिम्मेवारी आइपर्‍यो ।

त्यस बीचमा भएको पारिवारिक विरहमा सन्दीपले दाइसँगै मिलेर परिवारको बोझ उठाए । वि.सं.२०६० सालमा एसएलसी दिए लगत्तै उनले काम गर्न शुरु गरे । न्युरोडको कम्प्युटर पसलमा १५ सय रुपैयाँ तलबमा जागीर शुरु गरेका उनी आउजाउमै बागबजारतिर पुगिरहन्थे ।

त्यतातिर उनले कला क्षेत्रकै केही व्यक्तिहरुसँग उनको सम्पर्क भयो । जिम्मेवारीको बोझले कलाकारिताको हुटहुटी सेलाए पनि कलाप्रतिको उनको झुकाव भने केही बाँकी थियो । ती व्यक्तिहरुको सम्पर्कमा आकलझुकल केही सिरियल टाइपमा सिरिजमा काम गरे पनि ती व्यक्ति र आफूले गरेको काम के थियो भन्ने उनलाई याद छैन ।

परिवारमा आर्थिक बोझकै कारण अध्ययन समेत रोकिएको त्यो समयमा उनलाई लाग्छ त्यतिबेला उनी भौतारिएर नै हिँडेका थिए ।

उनी स्मरण गर्छन्, ‘हामी त गरिब रहेछौं । हामीसँग पैसा छैन भन्ने त्यतिबेला मलाई महसूस भएको थियो । खानालाई त कसरी कमाउने भन्ने त्यो बेलामा म कलाकार बन्छु भन्ने परिस्थिति नै थिएन ।’

त्यसरी भौतारिएर हिँड्दाहिँड्दै पनि दाजुभाइको कमाइले घर धान्न केही सहज भयो । र पनि त्यो उनको कमाइ, मेहनत र दौडाइमा उनका लागि भन्ने कुरा के थियो भन्ने कुरामा उनी छटपट्टिएका थिए । त्यही क्रममा गुरुकुलको नाटकहरु उनले हेरेका थिए । ती नाटकहरुले अझै उनलाई कला भोक जगायो । तर गर्ने के त ? खास बाटो उनले देखेका थिएनन् ।

त्यो छटपट्टीहरुमा जीन्दगी भन्नै चीज समाप्त भएमा बाँकी के नै हुन्थ्यो र ? त्यो निर्णयको नजिकसम्म उनी पुगेपछि पुनः आफ्नो सपना र रहरलाई ब्युँताउने काम गरे । त्यसपछि अध्ययनमा स्नातकसँगै उनले मण्डलासम्मको यात्रा तय गरे ।

जीवनमा आफूले गर्न सक्ने कामका लागि आधार स्तम्भ मण्डला हुन सक्छ भन्ने उनको आशा थियो । त्यहाँ पुगेपछि फिल्ममा देखिने स्टार होइन, जीवन र जगतलाई बुझाउने आम मान्छेकै कथा भन्ने कलाकार बन्ने अठोट उनले लिए ।

एक दशकको दौरानमा ‘महाभोज,’ ‘क्लेशा’लगायतका नाटकहरुमा उनी देखिए पनि नेपालीभन्दा अङ्ग्रेजीहरु नाटकहरुमा नै उनी बढी छाए । ‘लार्मी प्रोजेक्ट,’ ‘थ्रि सिस्टर्स,’ ‘हिपप कपेलिया,’ ‘ब्रिफ क्यान्डल’लगायतका नाटकहरुमा उनले अभिनय गरेका छन् ।

‘चिसो भन्ज्याङ,’ ‘वासुदेव,’ ‘चन्द्रेलाई कसले मार्‍यो’ जस्ता नाटकहरु उनले लेखेका छन् । नाटकहरु ‘चिसो भन्ज्याङ’ र ‘वासुदेव’ मा उनको लेखन तथा निर्देशन थियो । ‘वासुदेव’ मा उनले अभिनय समेत गरेका छन् ।

यस अवधिमा उनी अमेरिकामा ‘इन्टरनेशनल भिजिटर लिडरसिप प्रोग्राम(आइभीएलपी)’का लागि समेत पुगे । यसै वर्ष उनी अमेरिकी राजदूतावासकको फण्डिङमा ‘एलमनाईस् इङ्गेजमेन्ट इनोभेसज फण्ड’ प्रोजेक्ट अन्तर्गत ‘कथा इन्द्रधनुष’ कार्यक्रम लिएर नेपालगञ्ज र जनकपुरसम्म पुगे ।

जुन कार्यक्रमबाट उनले लैङ्गिक तथा यौनिक अल्पसंख्यक समुदायको विषयमा जागरण ल्याउन सचेतना दिने काम गरे ।

आजसम्मको कला यात्राको समीक्षा गर्दा फेरि उनले आमालाई सम्झे । आफूलाई मध्यम वर्गमा राख्ने सन्दीपकी आमा उनलाई भन्ने गर्थिन् ‘नाटक र फिल्म भनेको कि धनी र कि गरिबका लागि हुन् ।’

उनकी आमाको बुझाइमा उच्च वर्गले नाटक र फिल्मलाई मनोरञ्जनका रुपमा लिन्छन । कला नै मानेर यसमा आउने वर्गहरुलाई यसमा पैसा नै नकमाएपनि फरक पर्दैन । त्यस्तै निम्न वर्गका लागि केही काम गर्न लाज हुन्न । कला चेत भए पनि छोरा भोकै होला भन्ने आमाको चिन्ता थियो ।

थिएटरकै कमाइमा जेनतेन उनले जीवन चलाइ नै रहेका छन् । यही क्रममा नै साथी नवीनले फिल्मका लागि पटकथा लेख्न हुटहुटी जगाइदिएपछि उनी लेख्न बसेका थिए । तथापि लेखनका लागि भने उनी कोरोनाकालमा नै तयार थिए ।

त्यतिबेला नाटकको काम ठप्प जस्तै भएपछि लेखनतिर उनको ध्यान गएको थियो । फिल्म ‘फिरफिरे फिरिरी’का पात्रहरुका लागि लेखिएका कतिपय संवादहरु उनले उनकै लागि भनेर लेखेका थिएनन् ।

पछि तिनै संवादहरुमा उनी आफैं पात्रका रुपमा फिल्ममा देखा परे । थिएटर र अनेकौं भोगाइहरुबाट सिकेको अनुभूतिहरुलाई उनले आफ्नो नयाँ यात्रामा पोखेका छन् । किनकी यो फिल्म उनका लागि कला यात्राको अर्को खुड्किलो हो ।

जुन खुड्किलोबाट आम दर्शकले उनलाई जहाँ राखे पनि उनको चित्त दुखाइ हुने छैन । उनको काममा ताली भएमा उनका लागि अझै हौसला मिल्नेछ भने गाली नै भए पनि उनी अर्को खारिएको सिर्जना लिएर आउनेछन् । किनकि यही कला यात्रामा मात्र उनले आफ्नो खुसी देखेका छन् । 

यो खबर पढेर तपाईलाई कस्तो महसुस भयो ?