मनोरन्जन समाचार, सेलिब्रेटीहरू, सेलिब्रेट समाचारहरू, र प्रसिद्ध गफहरूका लागि तपाईंको स्रोत। ताजा फेसन, फोटोहरू, चलचित्रहरू र टिभी कार्यक्रमहरू जाँच गर्नुहोस्!

   ©2024 Joy Nepal All rights reserved. | Designed & Developed by : Appharu.com

सिनेमा बहस

नेपाली सिनेमाका समस्यै समस्या

विदेशी सिनेमाले राम्रो कमाइ गर्दा किन डुब्छन् नेपाली निर्माता?

काठमाडौँ– दक्षिण भारतीय सिनेमा ‘केजीएफ’ नेपालमा प्रदर्शन हुँदा चावहिलस्थित एफक्युव सिनेमाले रात्रिकालीन शो नै चलाएको थियो । ‘पुष्षा’, ‘आरआरआर’, जस्ता सिनेमाको क्रेज बढिरहँदा नेपाली सिनेमाका लागि भने हलमा दर्शकको खडेरी थियो ।

एक दर्शक नहुनु अर्कोतिर हलहरुले ‘शो’ नदिएकै झोकमा एकताका सिनेकर्मीहरुले टुँडिखेलमा सिनेमा देखाउने चेतावनी समेत दिएका थिए । भारतीय सिनेमाको दबदबा नेपाली सिनेमा क्षेत्रमा बढिरहँदा नेपाली सिने क्षेत्र भने मारमा परको स्वयम् सिनेकर्मीहरुले बेलाबेलामा आवाज उठाउँछन् ।

खुला सीमाना र मिल्दो–जुल्दो भाषा र संस्कृतिका कारण भारतका हरेक उत्पादनले नेपाली बजारमा कब्जा जमाइरहेको सिनेकर्मीहरुको मत छ ।

पछिल्लो समय नेपाली सिनेमा बन्ने क्रम बढ्दो छ । यद्यपि नेपालका सिनेमा हलहरु हिन्दी सिनेमाहरु बेचेर नै चलिरहेको यथार्थलाई नकार्न सकिँदैन । व्यापारका लागि नेपाली हलहरूले बलिउडकै भर पर्नुपर्ने अवस्था रहेको सिनेमाकर्मी तथा विज्ञहरु बताउँछन् ।

चलचित्र विकास बोर्डको तथांकलाई हेर्ने हो भने आर्थिक वर्ष २०७९/८० मा देशभरका हलमा कुल १३५ सिनेमा रिलिज हुँदा विदेशी सिनेमाले धेरै कमाएको देखिन्छ । बोर्डका अनुसार नेपालमा हिन्दी सिनेमा ‘पठान’ले आर्थिक वर्ष २०७९–०८० मा १३ करोडभन्दा बढी आम्दानी गरेको छ । प्रभास स्टारर विवादित सिनेमा ‘आदि पुरुष’ ले समेत नेपालमा झण्डै दुई करोड रुपैयाँ कमाएको तथ्याङ्क छ ।

विश्वव्यापीकरणको समयमा विदेशी सिनेमा चलाउनु हुँदैन भन्ने मान्यतामा नेपालका सिनेमाकर्मीहरु छैनन् । विश्व व्यापार संगठनको सदस्यता, खुला बजारको नीति तथा उदारवादी अर्थतन्त्र अवलम्बन गरेका लोकतान्त्रिक शासन व्यवस्था भएको नेपालजस्तो देशले विदेशी सिनेमामाथि प्रतिबन्ध लगाउने नैतिकता पनि हुँदैन भन्ने आम बुझाइ छ । तथापि पूरा बजार विदेशी सिनेमालाई दिएर स्वदेशी सिर्जनालाई मर्न दिनु हुँदैन भन्नेमा सिनेमाकर्मीहरु माग राख्छन् ।

हरेक हप्ता हलमा नयाँ–नयाँ नेपाली सिनेमाहरु आउनु, दर्शकको खडेरी पर्नु तथा कुनै सिनेमाले पोस्टरको पैसा समेत उठाउन नसक्नु नेपाली सिनेमा क्षेत्रका लागि नौला कुरा होइनन् । सिनेमा क्षेत्रलाई अगाडि बढाउँछु भन्ने निर्माताहरुका लागि लगानी डुब्ने जोखिम मापन उस्तै उकालो लागिरहेको देखिन्छ ।

नेपाल चलचित्र संघका महासचिव तथा सिनेमा निर्माता नरेन्द्र महर्जन भने नेपाली सिनेमाको चर्चा उत्तिकै हुने गरेको दाबी गर्छन् । सङ्ख्यात्मक हिसाबले नेपाली सिनेमाहरु धेरै उत्पादन हुनु र एकै समयमा दुई/तीन सिनेमाको प्रर्दशन मिति जुधाइको कारणले गर्दा चर्चा कम भएको जस्तो देखिने उनले बताए ।

‘नेपाली सिनेमाको चर्चा एकदमै भयङ्कर हुन्छ । वर्षभरिमा ग्रस कलेक्सन पनि धेरै हुन्छ,’ उनले भने, ‘कहिलेकाहीँ नेपाली सिनेमाहरु एकै मितिमा प्रदर्शन हुन्छन् । त्यसले गर्दा समस्या हुने गर्दछ ।’

यदि हलमा सिनेमा नजुधाउने हो भने नेपाली सिनेमाले पनि चर्चा पाउने उनले सुनाए । सङ्ख्यात्मक भन्दा पनि गुणात्मक सिनेमा निर्माणमा ध्यान दिनुपर्नेमा सिनेमाकर्मीहरु जोड दिन्छन् । नेपाली सिनेमाको कथावस्तु राम्रो भएमा राम्रो दर्शक पाउने महर्जनको बुझाइ छ ।

उनले भने, ‘विषयवस्तु राम्रो भयो नेपाली सिनेमा पनि हिन्दी, साउथ इङग्लिस सबै सिनेमाहरुलाई पछि पार्न सक्छ । त्यसपछि साउथ, हिन्दी, अङ्ग्रेजी भन्ने कुरै आउँदैन ।’

ओभरसिज राइट भनेर नेपाली सिनेमा पनि अन्तर्राष्ट्रिय बजारमा पुगेको मर्हजन बताउँछन् । यसमा नेपाली फिल्मी क्षेत्रमा चाख राख्ने मानिसहरुले चासो राख्नुपर्ने उनको भनाइ छ ।

राम्रा सिनेमाले पनि सोचे जस्तो बजार पाएनन्

पछिल्लो समय नेपाली सिनेमाहरुको कथावस्तु राम्रो भए पनि बजार पाउन नसकेको गुनासो सुनिन्छ । प्रविधिको उच्च प्रयोग गर्न नसक्दा नेपाली सिनेमाहरुले सोचे अनुसारको प्रगति गर्न नसकेको नेपाल चलचित्र विकास बोर्डका पूर्व सदस्य सचिव गुणराज श्रेष्ठले सहमति जनाए ।

नेपाली सिनेमाको सानो बजार र समसामयिक कथावस्तु सिनेमामा नआएकोले नेपाली सिनेमाको चर्चा कम भएको उनले बताए । उनले भने, ‘समय माग तथा दर्शकको भावना अनुसारका सिनेमा बन्न सके नेपाली सिनेमा उद्योग पनि राम्रो हुन्छ । दर्शकले कस्तो कुराहरु मन पराउँछन भनेर अनुसन्धान गरेर लगानी गर्नुपर्छ ।’

अङ्ग्रेजी, कोरियन र साउथ इण्डियन सिनेमाहरुको कथालाई हुबहु सारेर सिनेमा निर्माण गर्ने सिनेमाकर्मीहरुको जमात पनि ठूलो छ । यसले गर्दा नेपाली सिनेमामा मौलिक कथाको खडेरी परेको आम जनगुनासो सुनिन्छ । यसकारण पनि नेपाली सिनेमा बजार फस्टाउन नसकेको आरोप लाग्दै गर्दा निर्माता तथा निर्देशक महर्जन भने यसमा असहमति जनाउँछन् ।

पहिले एक जमानामा नेपाली निर्देशक तथा निर्माताले अरु सिनेमाहरुको स्क्रिप्ट हेर्ने गरिए पनि पछिल्लो समयमा यस्तो ट्रेन्ड हटिसकेको उनको ठहर छ । नेपाली सिनेमाहरुको ब्राण्डिङका लागि नै भनेर अन्तर्राष्ट्रिय स्तरको कुनै सिनेमा महोत्सवको आयोजना नभएकाले पनि नेपाली सिने क्षेत्र ओझेल परेको उनको तर्क छ ।

नेपाली सिनेमालाई विश्व बजारमा पुर्‍याउन सरकारले अग्रसरता देखाउनुपर्ने उनले सुझाव दिए । बलिउडका सिनेमामा सरकारी तवरबाट ठूलो लगानी हुँदा नेपालमा भने यस्तो अभ्यास नरहेको उनले सुनाए ।

देशको राजनीतिक अवस्थादेखि सामाजिक, साँस्कृतिक वा कलाको अवस्था के कस्तो छ भन्ने जान्नका लागि सम्पूर्ण विश्वले सिनेमा पनि मुख्य आधारका रुपमा लिने विज्ञहरुको मत छ । त्यसकारण पनि यो क्षेत्रलाई चलायमान बनाइराख्नुपर्छ भन्नेमा फल्मकर्मीहरु जोड दिइरहेका छन् ।

पछिल्लो समय नेपाली सिनेमा क्षेत्रको अवस्था हेर्दा केही आशा लाग्दो समेत देखिएको छ । केही सिनेमाहरु राम्रै चर्चा पाउन थालेका छन् भने विश्व बजारमा पनि जाने क्रम जारी छ ।

नेपाली सिनेमा उद्योगको विकासका लागि सरकारले पनि सिनेमामा आवश्यक लगानी गर्नुपर्ने नेपाल चलचित्र विकास बोर्डका पूर्व सदस्य सचिव श्रेष्ठको भनाइ छ । सरकारले कलाकार र प्राविधिकको क्षमता अभिवृद्धि गर्ने गरी शिक्षालयको व्यवस्था गर्नुपर्ने उनले सुनाए ।

निर्माता महर्जनले भने श्रेष्ठकै भनाइलाई स्वीकार गरे । उनले भने, ‘देशको राजनीतिक, सामाजिक, साँस्कृतिक र कलाको विकासका लागि सिनेमाको पनि भूमिका रहन्छ भन्ने कुरा आजका राजनितिज्ञहरुले बुझ्न आवश्यक छ । सिनेमाकर्मसँग निर्माण, वितरण र प्रदर्शन जोडिएका यी तीनवटै पक्षलाई राज्यले सबल बनाउनुपर्छ ।’

यसको निमित्त संस्था, व्यक्ति, व्यवसायी, पत्रकार, दर्शकसँगै सिनेमा निर्माणसँग जोडिने सबैको तत्परता र सहकार्यलाई अगाडि बढाउनुपर्ने उनको बुझाइ छ ।

यो खबर पढेर तपाईलाई कस्तो महसुस भयो ?